Måndag=Julhandla

Idag har jag julhandlat med Flisan och Josefin!
Hahah jag gick på stan där jag mötte Josefin ,hon va me Alice när Linda var på BB.
Sen när Linda kom gick vi på Gojjan och köpte en Monster
sen gick vi på Lindex och börja leta julklappar åt varandra!
Det gick inte så bra för vi visste inte vad vi önskade oss, men sen  gick vi över på domus och var där och titta...
Josefin hittade julklappar till Linette och Matilda ...
Sen Ringde Flisan och sa att vi skulle komma till Dressman men de orkade vi inte så hon kom istället.
Vi var på miljoner affärer innan vi hitta nåt till varandra.
när vi skulle gå och slå in alla paket på EM så gick vi och prova sängar i stället..
Sen kom det en tant och sa att dom stängde!
Hahah
Då satt vi där utanför i trappan till ICA och då kom Elli och Elin G..
Vi börja snacka med dom och sen drog vi på stacke för Josefin skulle åka buss och den gick först efter 45 min..
Så vi satt där och börja prata me nån Rickard
Sen när Josefin skulle gå till bussen skulle Rickard åxå me den men han kom aldrig så han missa den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0