Sorry!!

Jag har inte kunnat/orkat skriva på bloggen på jättelänge...
Men ska försöka berätta om veckan:

Måndag:

Var på dundret me Josefin å Sara..
Först trillade josefin i liften på väg upp till stordundret..
Sen jag efter de i skogen..
Några åk senare trillade Sara i fjällbranten..xD
Hon tappade skidan å var tvungen å springa upp för backen å hämta den.xD
Senare på kvällen hade jag träning..
Inge roligt för ja hade omt i fötterna efter dundret

Tisdag:

På tisdagen var jag med Sandra<'3
Vi tänkte gå på stacken men dom hade int öppet för de var en röd dag =(
Så då satt vi på ica me sara..
Sen gick sandra hem för hon skulle äta å då gick vi hem till mej å satt på datan.

Onsdag:

Var på dundret i dag åxå men i dag var det me Hanna å "Klant"Sara..
Jag oh Hanna hade ganska kul för när vi var i storslalom så trillade sara två ggr på 10 sek..xD
Första gången trillade hon bara å andra gången tappade hon skidan å den for neråt så hon börja åke kana ner för backen..xP

Torsdag(idag)

Ja då började äckel skolan kl 9.20 hade iaf sovmorgon men vi börjar 8.00!! imorgen =(
Men de bästa é iaf att vi får ledigt var 4:de måndag =)
Nu ska jag sitta på datan å int gör så mkt kanske föra över mer låtar till min iPod!!

Kommentarer
Postat av: Idaa

Jaa de får vi för att vi har haft för mke skoltid...xP

2009-01-10 @ 18:46:45
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: millaaa

gud vad lyxigt!!!!!

Men du måste skriva mer!<3

2009-02-01 @ 08:40:15
URL: http://aannddeerrssoonn.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0