abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö ;)

hejhej
jag har inte orkat skriva sen jag kom hem från faster
iaf:

ONSDAG

jag och moa for med tåget till faster och vi kom fram där vid 9
vi gjorde inte mke den dagen

TORSDAG

vi gjorde de där vanliga på morgonen
frukost och de
sen var vi tvungen och fara int till stan igen och hämta en nyckel till skolan vi var i och hade halloweenfesten :D
sen köpte vi en jacka till moa och typ inge mer på stan sen for vi på korvis och åt sen solbacken och handlade lite halloweensaker :)
när vi kom hem så for faster och henner granne och satte på värmen i skolan :P
när dom gick en runda på övervåningen så hittade dom ett rum som var lika varm som  i ett hus och de var grus på lakanen i en säng från tahiländarna. och hela skolan har varit kallställd i typ 2 månader

FREDAG


vi vaknade typ 8 och fikade sen drog vi till skolan och börja sätta upp saker till halloweenfesten :)
vi gjorde nästan klar hela nedervåningen som själva festen skulle vara på :)
sen for vi hem vid ett och åt lite mackoer for tillbaka till skolan och fixade med övervåningen som spökrundan skulle vara på ;)
när vi kom in  ett rum så var nödutgången öppen och faster och hennes granne hade stängt alla dörrar kvällen före :S och sen gick vi in i köket och där stod det ett drickglas som ingen av oss barn hade rört :/

LÖRDAG

vi fikade och den dagen hade vi ingenting och göra i skolan förutom de sista på kvällen :)
vi slappade typ fram till 2 halv 3 sen började vi göra oss i ordning till festen :]
jag var mumie ;P
jag var så fin så
vi sminkade oss och gjorde klart allt sånt sen gick jag moa å emme bus eller godis ;)
vi fick typ en dricka en 20lapp och godis och så kastade vi toa papper i ett träd för han i huset sa bus x)
sen gick vi hem och åt
sen började vi gå mot skolan :)
när vi konm dit fixade vi de sissta sen började de :D
kvällen sammanfattas som rolig ! fast första spökrundag var sugig för vi visste vad som skulle hända :(
fast sen skrämmde vi dom vuxna sen skrämmde dom oss och jag höll på och dö ;'(
jag e ju inte rädd för spöken :///

SÖNDAG

vi vaknade typ 6 :O för vi skulle hem kl 2 och innan de skulle vi in till stan träffa roffe och gammelmormor, äta, gå på stan en snabbis
iaf for vi till stan vid 9 då for vi till roffe sen for vi och hämtade pizza for till gammelmormor och åt sen for vi på stan innan bussen gick mot lule kl 2 :)
vi kom fram te lule kl 6 typ då gick vi på MAX och åt sden gick vi till tågstationen och väntade på tågen :) tåget kom fram till gve kl 9 :) då for vi hem och jag gik och la mig

MÅNDAG

2:a dan på fri
mådde illa på moronen :/
tror att de va för att jag ätit för mke ( jag mår ännu lite illa idag ,tisdag, när jag äter) :/ sov till typ halv 8 igen då kom pappa och frågade om jag skulle till skolan en stund iaf. han stjutsade mig till skolan för bussen hade redan gått 
jag for och testade och de gick bra sen for jag te mommo för jag vet inte när de går bussar :(
där fick jag middag sen var jag där till typ halv sex
då stjutsade dom hem mig :)
när jag kom hem gjorde jag lite fysik och engelska
sen gick jag och sov

IDAG

vaknade halv 7 for me bussen till skolan halv 8
vi hade tyska på morgonen och då fick vi veta att skolan inte hade nå vatten så dom stängde skolan 9.15 då gick jag te mommo åt lunch där kl typ 11 sen kom pappa och hämtade mig
vi for och tömmde mitt skåp på sjöpen
trädffade matilda felicia opch linette (:D) på tyskan när jag lämmnade böcker till monica
sen var jag med pappa på jobbet sen när jag kom hem typ åt jag mat
sen skrev jag klart min engelska :)
skönt att den e klar :D :D
nu ska jag jobba lite fysik så jag kommer ikapp :):/

(PS: detta är typ 2 hela a4 xD )

pusshejj vi hörs en annan dag ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0