here is min helg ;)

FREDAG:

jag va i skolan från 8-11 sen tog jag bussen till sjöpen
hälsade på där :)
sen efter att dom hade slutat så var ag med linette
vi tittade harry potter-halvblodsprinsen
sen så typ gjorde vi inge mer
jag gick hem när hon skull till hennes mammas jobb
kom hem åt sen klädde jag på mig ;)
jag vet intressant ;P
sen gick jag å moa till pappas chef
de var snöyran-freestyle night
v i sor högst upp på ica huset
vi såg hur ba som hellst :D
sen gick i typ hen vid 10

LÖRDAG:


jag var på konfan 10(?)-15
sen gick jag hem
gjorde typ inget satt vid datan som vanligt tittade tv
sen åt vi middag
efter de typ vid 8 så for jag till gabbi och var barn vakt
vid 9 kom moa (hon hade varit å kollat twilight)
då spelad vi wii :D
hahah de e typ de roligaste me å vara barnvakt där
de gjorde vi till typ 1 på natten alltså ;)
sen kom gabbi hem vid typ 3 halv 4
då gick vi hem

IDAG:

sov till typ 11
de va liksom ite bra för egentligen så skulle jag va i kyrkan kl 11
men då åt jag sen gick jag på stan och kollade tomtarnas vinter spel :D
de va typ 305874365864313457838324- grader ute :'(
men på vägen hem så köpte jag å moa en pizza
vi kom hem åt den sen har jag typ suttit vid datan
nu sitter jag typ vid datan

imån har ja prao lr ja hela veckan
jag ska va på interflora :D
riktigt kul :)
men nu ska jag titta tv

pusshejjs <3


Kommentarer
Postat av: Millaaa

haha okej, gud vad konstigt :O

2009-11-30 @ 17:01:11
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0