moa är KUNG (NAAAAAAT!)

idag vare skola kl 9 te halv 4
sen var ja tvungen å ringa pappa för ja hade en jätte STOR mangatackning som skulle hem från skolan som hanna gjorde till mig i 7an ;)
sen satt ja på pappas jobb hjälpte till i kassan lite for hem vid halv 5 gjorde mat
eter de for ja å moa till mammas jobb me mat te henne
vi fick se dom gamla fångcellerna :s
vi kom typ nyss hem från mammas jobb
nu ska jag kolla bdb å sånt :D
juste ,,, jag kanske ska byta till friskolan :) ska dit och kolla imån och ska jag börja blir torsdag min sista dag på sjöpen :'(
bloggar kanske imån lr i veckan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAA!!? Gud vad mycket snöö!!

2009-10-22 @ 15:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0