ointessant eller nå ;)

camilla tycker att jag ska skriva här men de tycker inte jag ;) för mitt liv är OINTRESSANT!! :D hahah men iförrgår och igår så har jag rrnsat ogräs, lekt i vattenspridaren me ellen och våran granne, smsat, jobbat på mammas jobb, jobbat me pappa, klippt gräsmattan (?), städat mitt rum, möblerat om och sen har jag gjrot PALT :O;D fast mamma gjorde oxå lite ;p menmen ska få nya glasögon immat ellen hedde sönder mina gamla ;) fast dom nya är sjukt snygg och jag ser helt vuxen ut  men nee nu har jag inge mer å säga :O så intressan e mitt liv xD

har så grymt fina vänner! <3


jaa vi säger inget, bara att jag e fin ibland ;)






ne men hejdå ;)<3

Kommentarer
Postat av: linnea :]

svar: med mig är det bar bra:)

2010-08-13 @ 13:47:56
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/
Postat av: linnea :]

SVAR: kollat på film och latat mig ^

2010-08-13 @ 13:52:33
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0