do do do doo

Jaa, tyckte att de behövdes en liten fin uppdatering här ;p

Menmen har suttit och typ gråtit (?) igenom hela idol. Vet inte varför manman jag är ju som min mor, en känslomässig person som gråter till de mesta ;p

Tycker det var gansla bra att Jay vann, men jag tror Minnah kommer gå lika långt som han :) Egentligen så hejjade jag på bägge två för båda var lika bra =D

I helg ska jag inte göra så mycket, titta lucia tåg i stallet på söndag och sen träna te tommy nilsson konserten på tisdag. Sen på måndag har vi lucia på skolan, men först är vi 9 tjejer och 1 kille som ska och lussa på Energi gymnasiet.

Sen har vi ju e-val vecka nästa vecka så har västa chill schem ;p bör jag typ 1 på tisdag och sen börjar jag typ 8.30 på onsdag och 11 på torsdag och 10 på frdag :)

känns skönt att jag gjort bort allt i skolan nu. så på onsdag har jag bara en liten redovisning kvar somvi inte hann göra idag och sen är verkligen ALLT klart i skolan :)

Nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar och sen ska jag nog hoppa i sängen. känner för att gå och lägga mig sent så jag sover länge.

Godnatt ;p<3



de här är de små filurerna jag spenderar mina dagar med ;p och johanna då såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0