hejhejj

nu sitter jag här vid min underbara blogg ;)
borde egentligen plugga inför islam provet men eftersom jag typ vet allt så kan jag göra det om en stund
har varit iu skolan idag :(
efter skolan följde jag å petra med josse hem sen gick vi tbx till skolan direkt
där satt vi på slöjden och vi började sticka för vi väntade på johanna
sen efter skolan gick vi till johanna mamma
där satt vi en stund sen kom hennes mamma hem och efter ett tag kom johannas kille emil dit
sen gick vi mot johanna fast jg och petra svängde av mot henne för att hämta henns ridkläder sen gic vi till johanna
dom böt om sen skjutade dom mig hem sen for dom till sakka och red ;)
dom har typ slutat rida nu
när jag kom h gjorde jag mat och nu e jag här  =D
men nu ska jag träna :)

pusshejj <33

Detta är min jätte gulliga syster johanna :D

Kommentarer
Postat av: natta

min syster heter också johanna :P

2010-02-11 @ 22:08:55
URL: http://natalies.se
Postat av: Anonym

Mysig header :)

2010-02-12 @ 11:56:43
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0