hej

har inte uppdaterat nåt :/ eller jo lite med sånna här tester så att det skulle finnas nåt att läsa ;)
det här lovet har jag typ suttit vid datan, sovit, tittat tv.
Dagarna har typ sett ut såhär: sova bort hela dan, vakna, datan,tv, äta, data, tv,data mer data, sova, vakna, datan,tv, äta, data, tv,data mer data, sova, vakna osv....
men igår drog jag tummen ur röven och gjorde nåt :D
jag var på dundret med sandra i 5 timmar :)
riktigt härligt :)
nu ska jag ta och måla nån bild :)
har typ blivit besatt av att måla på den sista tiden =)
iförrgår/igår så möblerade jag om på mitt rum :)
fick mycket mer golvyta på mitt rum nu :D
men ska mla nu
hörs snart igen <33

ska antingen måla/frstora upp den här :

eller den här :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0