BILDBOMB ;)

bilder jag fotat på 4 dar ;) kommer fler bildbomder ;p

en ros som jag hittade ;)


utsikten :)



i en lekpark typ mitt i stan ;)




















delar av ett fotbolls lag från grekland ;) killar





i en annan lekpark


'



vid götaplaten







smygfotade nå random folk ;)





fotbollslag från kina ;)




mina nya skor :) love them !!:D



jordgubbar ;)



en fin tavla som händer i lägenheten :)





dagens kläder ;)



på liseberg idag ;)
en kanin :P


hahaha nå coola saker ;p


de var då allt som jag fotat tills nu =D kommer fota en massa mer bilder ;p men nu ska jag fortsätta kolla runt på fejjan, så får ni ha en bra, ja va de nu var för dag, kväll ;)

hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0