goddag

eller nåt ;)
idag ska vi till HAVET å bada ;) min faster är här nere och när dom hade varit där vars vi ska så hade de varit en brännmanet på badplatsen, så vi får hoppas på att de inte är nån där nu =D
igår va vi i botaniska trädgården ;p där finns det en massa blommor, de stod typ att de fanns över 30 000 olika arter av blommor å träd å annat tjaffs ;) så vi var där i typ 2 timmar å vandrade omkring :) sen så gick vi ju dit och tillbaka så då blev de typ en mil vi gick ;p känns ganska bra (y)
nu ska jag gå och fixa håret lite, annars kommer jag se ut som ett troll i håret :P

ni får ha de så bra så kommer de säker vå bilder sen ;)
hejdå :)


camilla kommer du ihåg? ;);) xD

Kommentarer
Postat av: Millaaa

hahha ne borde jag det? :p

2010-07-23 @ 13:08:25
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0