hejhej

idag har jag varit på stan i 3 timmar i jakt på skor :P har varit in i nästan varenda skoaffär här i stan ;) men tillslut hittade jag ett par typ gladiatorsandaler :) har velat ha sånna riktigt länge så nu var de på tiden att jag köpte sånna =)
igår gjorde vi inte så mycket gick en snabb sväng på stan då oxå bara för satt komma ut :) alla affärer hade typ stäng och de sög då ;p
imån ska vi väl hitta på nåt ;) kanske blir å fara nån stans eller bara hålla sig här i närheten :p
bilder kan ni få sen när jag orkat föra över dom till datan =)
nu ska jag kila och äta :)



Kommentarer
Postat av: Petra

T.W ;)

2010-07-19 @ 23:05:44
URL: http://aamandapetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0