hejhej,

om ni undrar varför det har varit så dålig uppdatering är det för att jag var borta hela dagen igår :) vi for å handlade vid ett eller när de nu var, kom hem 3 åt lite sen for vi iväg klockan 4 :) då for vi till en tjej som bor här i göteborg tror jag ;p där var vi på grillfest iaf :) trevligt var de :) åt en massa god mat :)
träffade typ 5 stycken från gällivare :O hahahh, i göteborg lite coolt :P dom trodde först inte på mig när jag sa att jag kom från gällivare ;) men men pratade lite me dom om allt möjligt :) juste dom här värsta coola toaletterna här ;) typ radio i taket xD ni kan få en bild sen på toaletterna xP

menmen, sen pratade allt folk på och jag satt lite i bakgrunden och tog de lugnt ;) alla typ frågade varför jag inte pratade me dom åde, men när dom typ bara pratar portugisiska så blir de lite konstigt :) menmen så kan de vara =) sen for vi hem vid ett och då la jag mig direkt i sängen :)
fick prata me petra därborta oxå :) heheh typ ingen märkte att jag var borta ett tag 8) menmen har typ sovit till 11 idag sommnade typ 2 =b åt frukost som gick jag direkt till datan och kollade en film, den sög xD menmen,,,hojja vad de ska regna idag ;) menmen imån blir de säkert bättre väder :D men fifaan måste ju på stan oxå !8D nu ska ajg avsluta här så får ni säkert höra mer av mig senare idag :)

hejjdå :)

toan ;)








heaven ;) (y)





ni får vrida på skalle, jaa !C:


Kommentarer
Postat av: petra

Idolf jag saknar dig också!

Huhu bäst att komma hem snart va? ;) <3

Tomt utan dig!

2010-07-25 @ 18:44:13
URL: http://aamandapetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0