hejhej

ja nu har man kommit hem från en dag md världens härligaste människor :D<3
iaf så började dagen med att jag ringde emelie vid 12 och sa att jag vaknat nu ;)
då kom hon till stan typ på en gång :)
då gick vi till vetehatten och mötte upp simon, den jäveln :)
vi gick runt där på marnaden till typ 4 då petra kom och joinade oss
sen så gick vi runt mer på marknaden och vid typ halv 5 fem så gick simon hem lr han for hem den byboon :p :(
då gick jag emelie och petra å åt :)
sen gick vi mer på marknaden
fast de va inte lika kul utan simon :P
men iaf så gick vi sen å gungade i lekparken ;)
då ringde vi johanna vad sex och frågade om hon skulle komma till gve
då sa hon att hon tar nästa buss ner
vi tre gick och satte os i en busskur och väntade
då kom hon ner me sjubussen

när hon kom satt vi kvar i busskuren till nio :o
tills bussen gick upp till mampa för att emelie skulle hem
då for vi till mampa, hoppade av på nya vägen ;)
stod där i typ 5 min tills nästa buss kom :p
då for vi till gällivare,
gick på den tängda marknaden i typ 5 min tills 10 bussen kom ;)
då skulle johanna hem ;)
då vandrade jag å petra på stan , gick till minigolfbanan och låssas spelade minigolf :p
sen började vi gå mot henne
följde henne förbi barnhemnmet ;)
sen gick jag hem, pratade me petfag samtidigt ;)
när jag  kom hem var dörren låst :p
kom ändå in på en hemlig väg :)
see gick jag upp till mitt rum och de va typ för en halvtimme sen :)
nu ska jag vara lite social me petfag på msn sen ska jag väl sova :)

nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0