hemma igen

är då hemma igen efter 4 underbart roiga dagar i tärendö/pajala :D
har aldrig skrattat så här mycket ;) cyklat har man nog gjort minst 1-2 mil, så ont i ruumpan har man ;)
hittade typ godis, ett par leggings och en tröja på marknaden :) nöjd ändå :)
sen har vi typ bara varit i stugan :)
JAG FATTAR INTE ATT JAG ÅKER PÅ LÖRDAG :D:D:D:D:D
hajja, va ag längtar jag fattar verkligen ann jag ska vara borta från min mor och far i 3 veckor ;) göteborg själv, träffa morbror, vera, evert, farfar och eva ;) sen lulekalaset med johanna och petra :D<3
men nu måste jag tydligen spela kårt me min lillasyster ;p

hejdå



(en bild från när jag och johanna var i lule i mars ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0