hej :D

fkjhkjgkrejghrvhgoirwvhfhvkf, just nu känner jag mig såhär i skolan, xD hatar skolan just nu :( menmen nu har vi iaf temavecka ;) då ska vi flytta hemmifrån, å jag har ju vissa fördelar för jag har redan flyttat hemmifrån en gång i sjuan ;) så de här ska gå som en dans på rosor ;) men idag har vi suttit å ägnat två timmar att lyssna på en tant från nåt xD

de sög sen började vi jobba lite sen kom jonas å gick igemon hur vi ska rita våran lägenhet ;p sen typ fick vi sluta halv ett (y) de gillas :D sen for jag å PETRA hem till mig å chillade sen skrev jag kalart min novell som snart kommer komma upp här ;p menmen hojj, nu ska jag å petfag på stan å chilla/fika, sen måste jag verkliget ringa min faster ;P

men nu får ni ha de så bra så hörs vi sen ::):):):):):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0