hejehj:)

idag har jag inte gjort så mycket var väl i skolan sen stan me josse petra och matilda :) sjukligt kul ;p menmen sen for vi med bussen te kullen eller ja matilda och josse hoppade av vid sig :)
sen for vi två på kiosken och köpte lite saker, sen for vi hem och gick te mig, var här ett tag sen  for hon hem och sen dess har jag inte gjort nå ;) men men har luta att städa, å möblera ;) men vi får se vad som hände ;) juste sen kan jag lägga ut min novell fast den är inte helthelt klar ännu ;)
mne nu ska jag nog städs lite får ju inte ens plats me min stol på rummet xD så nu sitter jag på en hög med kudden och täcken;)
juste, har lst å jobba på WORLD CUP men vet inte om jag ska ;P HJÄLP !!säg vad ni tycker!!!! :D

men nu ska jag sticka så får ni ha de så bra (y) 8)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0