ich werde dich immer lieben...

jaa om vi säger så här, hela dan i skolan gick åt till prov, tal och inlämmnig :O, har inte haft en enda vanlig lektion idag ;) menmen matteprovet gick superbra, sen var personporträttet om Hitler ganska bra sen så mitt tal gick åt helvette ;o jag var typ svinnervös, jag visste knappt vad jag skulle säga och sen kunde jag faan int uttala vissa ord ;p det var ju lyckat ;) menmen sen efter de for jag å petra me bussen till gällivare, fast jag for hem och hon gjorde också de ;p nåå jag kanske ska vara me henne ikväll så då äre ju chill sen så typ vid tre for mamma å klippte sig då följde jag med, sen gick vi på stan å kollade på skor, men jag hittade inga :p men så jag kanske får beställa :) för jag vet typ vilka skor jag vill ha ;) menmen hr iallafall kommit hem för ett tag sen ;) nu ska jag skriva på min novell sen sk ajag försöka få tag på petra åse va hon har för sig ::):)):):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0