Lilla gumman sover! Hejdå ida! <3

nu sitter man här på idas pappas dator och väntar på att bussen som Tobias sitter på ska komma hit till gällivare. Sen så ska vi gå te moppekursen. 
Sen blir det nog att fara och sola eller så blire hem och chilla järnet.
Jag sitter iaf här medans ida sover. Så jag orkar inte väcka henne så jag skriver här på hennes blogg ist.
Så då vet hon att jag gått när jag skrivit detta. 
menmen nu ska jag avriunda här. bara att läsa min blogg om ni vill den e. www.aamandapetra.blogg.se så ha det bra nu :D Puss!!!

Ida Åsén jag älskar dig!
du e så grymt gullig och fin!
Älskar dig verkligen gumman!!!

Kommentarer
Postat av: iida

eheehe. bara för att jag var tröt ;)

2010-10-27 @ 15:12:26
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0