. . . .. . . . . .

hejj, idag har jag varit i skolan ;P fick sluta typ en timme tidigare vilken var riktigt skönt :) for hem, gick och köpte halstabletter på statoil vilken jag behövde ;) tror att jag håller på att bli förkyld igen :(

nu ska jag fixa mat för de blir så stressigt om mamma ska fixa mat till mig när hon kommer hem, så gör de själv :9 sen vid halv, tjugo i sex far jag till drillen och tränar lite ballet eller nå sånt ;p '

imån blir det fika me josse, petra och matilda eftetr skolan :) och ihelg ska jag vara me min fru!!! :D:D

Kommentarer
Postat av: josefin

Åhhh va kul vi kommer ha imorrn men asså hoppas skorna finns kvar!!!

2010-09-30 @ 20:59:52
URL: http://yourelookingood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0