27 februari 2011

hej. vet inte vad jag ska väga

om en vecka, OM EN JÄVLA VECKA sitter jag på ett sånt där tåg på väg mot umeå och CAMILLA! :D:D;s;o<3
de kommer faan vara den hemskaste och den bästa dan i hela mitt fucking liv :D

Idag är det musikcafé i kyrkan klocka 6, då ska vi sjunga med kören, samla in pengar till våran Taizé resa ;)
ska även försöka packa lite och de, sen har jag en massa saker jag verkligen måste göra. typ sätta in en massa penga på mitt konto inför resan och sy in mina jeanstights :p

nu sitter jag och lyssnar på världens BÄSTA låt



nej, nu ska jag gå ner och käka lite och sen blir de väl å börja fixa mitt omöjliga hår ;p

hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

snälla svara direkt, när ska vi samlas i kyrkan IDAG?! SVARA!

2011-02-27 @ 12:11:08
URL: http://matildaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0