Här gästbloggar jag!

hahhahha skit ida vad jobbigt detta var. Men iaf alla ni som inte fattar så berättar jag.
det är så att jag skulle logga in på den här bloggen och skriva UTAN att ida skulle få veta något fören hon hade sett det. men iaf så när jag skrev hennes gamla lösenord så funkade det inte så jag trodde jag bara hade skrivit fel men ikke det utan det visade sig att hon hade bytt lösenord. Hojja ida du gör mig förvirrad! Nu vet jag som att hon kommer kolla så snabbt som möjligt på den här bloggen men då är det lite synd om henne för då vet hon ändå inte vad jag gjort ;)

hahahhaha Ida nu blir det läskigt va?
kanske jag ska göra en bloggrape?
Kanske det kanske? 

Nej nu ska du inte få mer ledtrådar ;) 

Menmen detta inlägg är från denna tjej.

(Julavslutningen)
(www.aamandapetra.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0