jag har.....




klippt mig! :D

äntligen fick jag de där korta håret jag alltid velat ha :D
jag gjorde det i måndags och det är lite ovant ännu att ha kort hår men jag vänjer mig snart ;)

sen är jag juh sjuk oxå :( men har bara varit hemma igår och idag för i måndags hade vi massa skit me skolan och sen på tisdagen på morgonen hade nationella prov i svenska , sen for jag hem!
kollade massa film och käkade glass ;)

men imån måste jag te skolan igen för vi har nationella prov i svenska igen och sen har vi nån matteredovisning som jag måste på för att de är en slags träning inför NP i matten :)

va ska jag säga mer? om 13 dar fyller jag år :) och då är de bara 12 dagar kvar tills jag far till CAMILLA :D:D:D<3
länns ganska awsom att fara till en wierd människa som påstår att hon är ett riktigt peddo ;) nä, men de va ju då inte sant ;p

nej nu ska jag springa och hämta glassen som ligger i frysen och sen ska jag försöka få igång Toy Story 2 igen, eftersom den dampade sist ;(

hejdå!:)

Kommentarer
Postat av: Millaaa

hahah jag är ett weird peddo :D

2011-02-09 @ 20:59:11
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0