tjosan trosan

har nyss kommit hem från drillen, har varit där i två timmar och äntligen är vi klar med programmet till alla<3-dag showen som är på onsdag klockan 19.00 ;)

kommer bli snyggt om vi nu sätter allt ;)
jag och elli kommer bli somk nå slags "ledare" den dagen för att josefin och felicia inte kan komma så då får vi ta hand om alla andra barn (5st) ;p

Sen har ju älskade camilla ÄNTLIGEN fyllt på sin telefon! så äntligen kan jag klaga på nån , och inte misat SMSA :D de är så otroligt hemskt att inte ha nån att smsa men ;(

nu ska jag springa på toa sen upp på mitt rum och läsa igenom lite biologi, prov på tisdag, sen blir de å sova eller duscha, har inte bestämmt mig ;p

- har även gjort bort alla nationella prov i SV ;) känns ganska awsome alltså (y)
- dom här även lovat varmare till helgen , awsome (y)
- jag mår ganske bra, typ på toppen humör, awsmoe (y)

Känner att allt blir awsome i de här inlägget ;)

men nu ska jag kila och så får ni ha de så bra ;) puss


Kommentarer
Postat av: matilda

Vill inte göra dig sur eller nåt(du vet huvan), men först skrev du awsome, sen awsomoe sen awsome igen:P Haha det stavas awesome xD men vill inte göra dig sur eller nåt;P

2011-02-17 @ 22:08:25
URL: http://matildaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0