precis allt......

nu tänkte jag skriva precia allt vi gjorde i sävar/ume:

- shoppat för typ 2800:-
- tittat bio - black swan
- spelat laserdome - JAG KOM TVÅA :D okejj, om man räknar på bara barnen så VANN jag ;)
- sett skräckisar
- sett wierda filmer
- sett TV
- åkt buss en hel dag typ, om man lägger ihop allt vi åkte
- varit på rundtur i sävar
- sovit
- svammlat
- särat oss
- inte tagit en enda bild på de vi gjort
- fått VÄRLDENS BÄSTA PRESENT
- spelat med andra ord - och dött i skratt
- spelar guitar hero
- spelat thomas och hans vänner - för 3-åringar och vi klarade inte de
- åkt bil
- fikat världens godaste kladdkaka!
- duschat
- gått på toa
- borstat tänderna
- dött x 1000
- kramats
- skrikit halsen av oss till en massa filmer
- packat min väska
- ätit popcorn
- hällt popcorn på golvet
- gjort semlor
- pratat om allt och alla
- smidit massa planer
- LÄRT CAMILLA DRILLA!
- kollat in ALLT som var LILA
- färgat mitt hår
- bärt världens megaväska genom stan
- fotat OSERIÖSA bilder på oss i bussen in till stan
- kramats mer
- gråtit

de där är då allt vi gjort, iallafall de jag kommer ihåg ;)

kan ju säga att jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG kommer glömma den här veckan!♥ det har varit så jävla härligt å bara få vara med nån som fattar precis hur man mår och hur man tänker! bara slippa tänka på vad som händer här hemma och bara få komma bort!

okejj, lite mycket saker vi gjort men jag vill verkligen komma ihåg allt vi gjorde och de va inte meningen att ni behövde läsa allt för de mesta var för att jag ska komma ihåg, men läste ni de så ska ni ha en applåd!! ;)

bilder blir de när camilla har langat över dom från kamerna te datan så att jag kan få dom ;) men just nu så får ni nöja er med de här ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0