tyena ;)

hehe nu sitter jag och "städar", de går ju så där super dåligt. jag gör verkligen allt annat än å städar ;P men jag har iaf fått upp mina kläder upp i sängen och maddrassen under sängen ;)

tycker de är duktigt, sen idag har jag varit och bokat klipptid och lämnat in min glasögon, IGEN, de är ju fan repor över hela glaset på alla fyra glasen, som jag inte orsakat själv. så nu är jag utan dom i minst fjorton dagar, KUL :(

okejj 19 dagar! NITTON JÄVLA FUCKING DAGAR!!!!!:D:D om så jävla många dagar kommer CAMILLA hit!<3 så jävla mycket jag saknat den tjejen :(<3





aja här har ni två super fina bilder från när jag var där nere ;)<3

okejj gott folk, NU ska jag springa te duschen och sen ska jag packa för imån ;p

vi hörez ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0