yeeey (y)

har nyss kommit hem från en riktigt nice tjejkväll hos josefin! :)

vi var hos henne och fixade oss, sen mötte vi matilda för att sedan kolla handboll, som ni kanske ser i inläggen under ;) De slutade inte så bra för gällivarepojkarna 18-22. Boden vann alltså med 4 poäng ;/

men när de var klart gick vi hem till josse där vi fikade och sen tittade vi på let's dance! :D sen drog vi några gåtor och de ;p sen så när de slutade for vi hem, eller vi (jag, josse, matilda, petra och josses pappa) stod och pratade en stund i väntan på min pappa.

men hörrni nu känner jag mif faktiskt såhääääääääääääääär: 



För att om exakt ...................... 44 timmar och 47 min ska jag vara hos camilla :D:D

nej ni, nu ska jag hoppa i säng så att det blir lördag nån gång ! ;)


Kommentarer
Postat av: josefin

det var fett nice asså xD

men imorrn far du ifrån oss :(

2011-03-05 @ 13:29:16
URL: http://lillasportbruden.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv; eeehehhehiiiiihhieee :D<3

2011-03-05 @ 22:30:36
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0