listagrejjsskit-har tråkit


Har du:
Någon som förstår dig? japp
Någon som du saknar? jaa
Någon som du hatar? jaa typ
Vem kramade dig senast? petra
Vem pussade dig senast? de vet jag inte
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? camilla ;)

Vem var hemma hos dig senast? petra skulle jag tro
Vem var du hemma hos senast? petra
Har du några kärleksproblem? ne
Har du pratat med någon idag? ehh jaa

Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? haha ja

Jag:
Är singel? jao

Svär ofta? alltid
Sjunger i duschen? nje
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha nae
Skrattar åt dina egna skämt? hahaha ja ibland
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? nej

Har du:
piercingar? öronen, men de räknas kanske inte?
Syskon? ja
Jobb? nope
För många vänner? absolut inte
Rymt hemifrån? ne
Färgat håret? jaaaaa
Bra självförtroende? nej!
Sagt "jag älskar dig" till någon? eh jao
Varit kär? mm
Gjort något olagligt? nee tror inte de
Somnat i skolan? Haha JA
Brutit ett ben? nejnej

Tappat bort mig i min hemstad? haha de går inte xD
Sett en fallande stjärna och önskat? ja, det verkar inte ha funka så bra?

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? japp

Smugit ut utan lov? ja
En hemlighet som ingen annan vet? nej
Sovit en hel dag? typ
Somnat gråtande? jadå
Blivit generad inför folk? haha ja typ
Varit kär i någon utan att säga det till personen? jao
Ätit musslor? haah tror inte de

Varit på en festival? ja
Haft ett förhållande i under en månad? ne
Färgat ditt hår svart? näe


Vad: 
Längtar du till mest just nu? 6 MARS OCH CAMILLA :D

Ska du göra i helgen? venne ;p
Har du för kläder på dig? tights, linne och en sjorta
Gjorde du igår? skola och inget
Ska du göra i sommar? vet inte
Åt du senast? kyckling xD
Har du för mobil? Sony Ericsson t700
Vad köpte du senast? ett minneskort typ
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrikit, sprungit där ifrån eller dött xD


Vem/vilka:
Slog du senast? eh vet inte

Fick du sms från senast? camilla
Skulle du kunna göra allt för? typ 2
Kan du lita på mest? camilla allra mest ♥
Vet mest om dig? camilla skulle jag tro
Sov du tillsammans med senast? petfag

Allmänt:
Har du pussat en groda? nae!

Kan du hjula? ibland
Biter du på naglarna? jaa ocg de suger
Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa :D
Skulle du kunna hoppa fallskärm? jaa kanske
Har du sjungit inför publik? haha jaa har redan gjort de
Är du hungrig? nope
Är du blyg? haha jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0