torsdag

hihi va duktig ja ar bvit på å blogga ;) har ju fasen bloggat 2 gånger i veckan fat ja vet att de är ingen som läser den :(
idag har jag iaf bestämmt mig att börja på FRI =) börjar där imån :S lite pirrigt är det vet iksom inte vart alla klassrum är :/ nä nu ska vi sluta vara negativa ;)
idag vare skola på sjöpen för sista gången (tror jag) ,,,tråkit :(
men jag har ju kvar mina gammla kompisar som verklien är mina kompisar hoppas jag
slutade egentligen klockan två men jag gjorde omprov i son :)
första gången fick jag VG- men nu fick jag VG :D HAR HÖJT DE :)
i helgen har jag konfa och på söndag efter gudstjänstn ska jag med tåget (hoppas jag) till skllefteå till faster :)
saknar henne otroligt mke å lillsamuel ((:
ska även på haloween fest där :)
far hem på söndag och då börjar mitt nya skolliv på verkligt :)  :/
har typ kommit hem för ett tag sen nu ska jag kolla bdb facbook å lite bloggar :D


förlåt för detta ointressanta långa inlägg
kan slänga in nån konstig bild ;))

detta är då kräftan bamse ;P xD


elin g , sara n , hasse aro. hann, jag , och emma?

Kommentarer
Postat av: Millaaa

hahah finfina bamse xD<33

2009-10-22 @ 16:55:04
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0