teenage dream

idag skulle ja å petra far på hockey, men såklart e vi så dumma och trodde dom spelade 2 med dom hade spelat klockan 11 ;) menmen de gjorde inte så mycket för vi for te kulle och gick på kullekiosken å köpte godis ;) sen gick vi ner till kulleskolan å väntade på bussen ;) menmen sen for vi hem och chillade :)

petra for hem för ett tag sen och nu sitter jag å pratar med johanna min fru i telen om är påväg hit :E
har typ målat mina naglar i nån slags turkos färg ;) menmen den var ändå ganska fin :)

sen blir de väl å fara te mampa å hämta johannas laddare å sen ner igen :) sen efter ska vi väl hitta på nå filurigt ;)
juste sen ska vi göra en liten hemlig sak :D jag tror de kommer bli riktigt bra ;) längtar som faan ;D
menm nu får ni ha de så bra så skriver jag kanske sen lr imån ;)


Kommentarer
Postat av: petra

huru det var du som sa att dom spelade 2 medans jag trodde 11 ;p Menmen

2010-10-16 @ 22:23:43
URL: http://aamandapetra.blogg.se/
Postat av: Anonym

huru det var du som sa att dom spelade 2 medans jag trodde 11 ;p Menmen

2010-10-16 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0