douchebag :D



jag chillar för fullt hos min lilla camilla  ;)
igår träffade vi SARA MARTIN OCH SIMON från BigBrother inne på laagerhaus !!
jag tog bild med dom alla tre en och en men camilla vågade inte ;p satan va Marin var SNNNYUYYYYYYYYGGGG ?!??!
iaf så har vi varit på bio, kronjuvelerna, igår och ska på bilar 2 3D imorgon. grät som aldrig förr till kronjuvelerna, om ni får chansen att se den, SE DEN!!
idag har vi varit och bowlat och jagj vann ju såklart :D
vi har nyss ätit tacos som vi gjort nu när vi är här i huset i sävar, nu ska vi fa och hämta pengar så vi kommer iun med bussen imorgon och sen ska vi se nå skräckfilmer som vi gjort hela veckan, plus att vi sk afå in en duch där också ;)

ni får ha de så bra så kommer de en massa bilder när jag kommer hem och lite mer uppd. på USA fronten :)

puss och kram :D
ps. camilla jag har en mojs till dig sen :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

yeah man

2011-08-05 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0