julafton

detta fick jag i julklapp iår :

Tavla med USA-flaggan




ALADDIN-ask och tjocksockar


Tvål, deo, lotion och ansiktsrengöringssaker


Kort med pengar, totalt 2503 :- och tilsammans med tavlan fick jag 140 dollar


Sist men inte minst, paketet jag längtade hela dan på att få öppna! Från BÄSTA Camilla fick jag ett fint kort, ett block med en fin text(hon känner mig för väl), ringar och ett par srumpbyxor som kommer komma väl till användning!! TACK än en gång gullunge!!<3


SÅ de va de jag fick i julklapp iår, men jag ska ju till USA så de blir bra tillslut ;) Vi bara åt en massa och typ hade matkoma hela kvällen och sen när tomten kom så orkade jag typ inte hämta mina paket ;) menmen de va en bra julafton iaf :) nu ska jag seriöst gå och sova och sen imorgon får man se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0