ישוע



(Jesus på hebreiska)

idag har jag verkligen inte gjort nåt, vaknade typ 12 och gick in från tältet i spöregn, åt frukost och städade, sen typ har jag bara gått fram och tillbaka här i huset, och nu typ för en timme sen for jag me pappa och handlade :)

Jag har lite att göra på datan iaf :) skriver litegrann på Camillas novellblogg. Sedan någon gång i framtiden startar jag en egen som nu är under tänk ;p men jag meddelar när det är time to read!

nu ska jag fylla i lite papper som jag måste ha med till Luleå på tisdag om en vecka, hade gjort de men när jag var klar och skulle skriva ut, så ser jag att de står : fyll i med STORA BOKSTÄVER.... då blev jag en aning sur, menmen så kan de gå ibland :)

så vi får höras en annan dag :)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu vet jag vad du ska göra på tisdag!!! Jag vet!!! Men jag kan ju inte säga vad det är här... Men lycka till:D! Du kommer säkert klara det(om man nu kan klara nåt)!

2011-06-26 @ 21:27:43
URL: http://matildaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0