ett sånt här...

(tavla jag målat på bilden, inspirerad av konstnären Gustav Klimt)


... inlägg skulle jag då skriva nu. de är typ 500 år sen jag skrev sist men jag har inte haft ork att skriva.

hade mycket i skolan sista tiden och den 27 maj for jag till TAIZÈ, FRANKRIKE! :D med kören och var dör i 12 dagar och när vi kom hem var de bara att vila upp sig på onsdag för på torsdag var de balfix och bal och sen sov vi (Matilda, jag, Petra och Josse) hos Josse och på fredagen var de avslutning :D
blev nominerad och fick stipendium för årets FRAMSTEG ! ;D

de kändes riktigt konstigt att man går ut skolan nu och aldrig mer kommer gå i samma klass igen! Sen kom Johanna dit och vi tog bussen hem till mig och sen for vi direkt till sandviken och badade (y)

sen har vi stoppat upp tältet på gården så där har jag bott sen i fredags, ganska asm faktikst :p juste, sen när jag och Moa skullle ta fram ett bord och stolar tappade jag bordet på min tå brevid stortån så nu är den typ helt svullen, uppköttad och blå/röd ;/

menmen sen har jag inte gjort så mycket på mitt sommarlov, typ bara tagit de lugnt och chillat varja dag typ ;) har verkligen inget att göra ;p

nu får ni ha det så bra så kanske ni hör av mig lite senare i sommar :)


Kommentarer
Postat av: EkoLisa

Kul att åka till frankrike:) Vad gjorde ni där?

2011-06-15 @ 20:11:02
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Matilda

Din tavla blev ju helt awesome!:D



Börjar sakna er.... Men snart blir det väl lunch och gymnasieöppning? ;)

2011-06-26 @ 21:22:14
URL: http://matildaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0