VC


bild från google...

hejhej, idag bestod dagen av ett besök på vårdcentralen. Fick ett utslag på benet som blev värre igår morse, mamma ringde dit idag och jag fick en tid klockan 1. For dit med min mommo och väl där frågar läkaren om jag varit i södra sverige och jag är trög och säger nej för de står ganska still i hjärnan då. Sen kollar han lite mer på de och säger "du har troligtvis blivit biten av en fästing så därför undrar jag om du varit i södra sverige, först klicka de i hjärnan och jag säger ja. Då ordinerar han pencilin åt mig för att jag inte typ ska utveckla borrelia.

så nu går jag på pencilin i 10 dagar och sen ska de typ försvinnna och de blir bra igen :)

har även plockat ner tältet då det är dyngsurat av regnet som kom i förrgår. de var verkligen tvunget att plockas ner för alla saker va typ dyngsura :p

menmen inge mer att säga om idag :)


Kommentarer
Postat av: EKO Lisa

Hoppas verkligen att du inte får borrelia!

2011-06-21 @ 12:55:17
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0