jani

här var det dött.
jag har inte haft någon ork alls att blogga så de har bara blivit de tidsinställda listinläggen :)

idag har jag varit sjuk i TVÅ fucking vecor och det vill verkligfen inte ge med sig :/ jag håller på att bli tokig!! buhu ;( menmen jag hoppas jag blir frisk innan vi far till Taizé, Frankrike om SEXTON DAGAR :D:D

de betyder att jag har 8,5 dagar kvar i skolan ininan jag tar sommarlov och far till värmen i sisådär 12 dagar ;) nu känns de verkligen som att jag blir fri från allt, iaf grundskolan och får börja med nåt jag gillar :)

i Taizé ska de bli skönt och bli lite brun om man har tur;p och sen ska jag väl skicka nå vykort eller typ köpa nå små gejjs därifrån ;) får se vad man hittar på, sen typ så måste vi ju typ gå i bibelstudie, fast de är bara halva dagen och sen är de typ chill resten eller om vi måste jo0bba ;p

menmen hur de blir mend de får vi se där nere ;)

nu ska jag gå och äte nät sen ska jag gå och vila/sova oxh se om de här blir nå bättre (y)

ni måste bara få se den här bilden! så asm den är! fotade den me tamillas (som jag börjat kalla henne på nå vänster) systemis när hon var här ;) grymt nöjd är jag med den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0