mina julklapar :)

har typ kommit hem från mommo för typ 2 timmar sen ;)
vi for dit vid 3 :)

detta fick jag :
- pengar 2220 kr ;) av farmor, Magnus o Malin, mamma och pappa, mormor å morfar, Frasse
- presentkort lindex 100 kr av Milla :D
- örngott "jag älskar dig !" av Milla
- örhängen röda rosor av Vera
- parfym av Petra :)
- merci av Josse :)
- doftpinnar av Felicia :)
- bok "kyssar" av Linette :)
- ask med chokladtomtar av Vera
- deo + dusch + lotion "ldb" av mamma o pappa
- duschtvål, deo, läppglans av Moa å Ellen
- känsloring av Magnus å Malin :)
- mascara "telescopic explosion" o kajal av mamma o pappa
- biobiljett av Frasse
- madrass av mamma och pappa
- trosor, bh, o sockar av mamma och papppa

sen tror jag inte att de var nå mer :)
hade kunnat lägga ut bilder fast jag har ingen mobil me kamera just nu ;)
ska gå och sova nu

pusshejj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0