lördagg :DD:D

har kommit hem typ för 10 min sen :)
har varit i kyrkan ;)
för er som undrar så ska jag ta konfan
iaf så började de 10 när vi kom dit gick vi igenom bibeln lite ,sjöng ,gjorde lite uppgifter sen gick vi på husmans å åt
när vi hade varit på husmans å ätit så gick vi på md's å köpte godis
sen när vi började igen lekte vi en lek ;)
hahahaha  vi vra typ amöba mygga, myrslok, val, myra, elefant, apa, lejon, professor, jane(i tarzan) och tarzan ;)
hahah när vi lekte var vi alldeles flummiga
sen på fikat var de likadant å jojjo fick typ gå bort flera gången när hon drack xP
vi fick även veta att vi ska på höstläger i jukkasjärvi :D
hahah vi ska typ va vakna bägge nätterna
imån ska jag oxå till kyrkan på gudstjänst :(
fast jag har kyrkkaffe med elli evve ida å jag ;P
nu ska jag typ städa i min garderob
de behövs verkligen göras :(:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0