hejhej

vet att de är 100 miljoner år sedan jag bloggade sist ;p men de är för at jag har gjort ganska mycket sen sist ;)

har varit i luleå/sunderbyn i helg me lilla johanna(http:/johannaveronica.blogg.se) :) var på kalset me henne å en massa härliga människor ;) såg lite av miss li, petter och the ark, sen såg vi hela takidas spelning och hela twisted sisters spelning ;) fan va grymt de va på twisted sister!! =D vill vara tillbaka dit nunu ;D men sen så har vi spelat om en massa gosse djur och typ sånt skit ;) har även åkt karuseller med ais och elli :) sen så har vi bara gått omkring på lk ;p se på söndan så var vi å kollade fannys fotbolls final :D första halvlek vart de 0-0 sen i andra halvlik fick sunderbyn ett mål på en straff och stt mål i matchen =) så de vart 2-0 till sunderbyn : fanny vann guld äntligen :) för dom har vunnit silver de 2 tidigare åren :) sen så for vi hem vid 7 på kvällen ;p

idag har jag varit å klippt mig och sen lämnat  kläderna till johanna :) nu ska jag gå å äta en ska jag kankse städa på mitt rum :)
vi får höras senare å då lägger jag förmodligen ut bilder från lk å de :)
hejjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0