30/12-10

om två dar är den 1a januari 2011. känns skönt att få börja de nya året med en riktigt härlig person :D jag ska nämligenm fira nyår med lilla johanna och min familj :)

var i lule måndag-onsdag, köpte inte så mycket men kan skriva de jag köpte så kanske de kommer upp nån bild sen :)

  • Jay's skiva
  • en klänning te nyår
  • nya jeans
  • ett linne
  • leggings
  • Två tröjor te min lillasyster
  • en halsduk te moa
sen tror jag inte jag köpte nå mer :)
har ialla fall haft världens bästa mellandagar med johanna i sunderbyn hos fina fia och frank :) har åkt buss fram och tillbaka från sunderbyn till lule ;p de va så jävla roliogt när vi skulle komma på hur alla ställen uttalades ;p

menmen nu ska jga och johanna chilla ett tag sen ska vi spela bingolotto IGEN :D

hejdå och ha ett gott nytt år!




Kommentarer
Postat av: petra

allvarligt hittade jag ingenting te nårgon :/

2010-12-30 @ 22:29:51
URL: http://aamandapetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0