dag 1 - en nytagen bild på dig, inklusive 15 fakta om dig själv



1. Jag heter Ida Jenny Sofia Åsén
2. Jag är född den 22 februari 1995
3. Jag älskar mina vänner så otroligt mycket
4. Jag gråter till de mesta roliga filmer
5. Jag Skulle inte klara mig utan min mobil
6. Jag vet redan vad jag vill bli i framtiden och dit ska jag nå
7. Mina vänner tycker inte jag är helt normal
8. Det finns en person jag skulle göra allt för.
9. Jag hatar endast en person som låtsades vara min vän.
10. Jag tror på spöken/andar
11. Jag ångrar inget jag gjort i mitt liv
12. Jag älskar att rita men jag suger på det
13. Jag har verkligen ett stort intresse för att pyssla
14. Jag hatar att gå i skola nu
15. Tror jag är någon slags facebook narkoman av grupper ;P

Kommentarer
Postat av: matilda

normal!? du är rena motsattsen!:D

2010-12-18 @ 00:05:25
URL: http://matildaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0