en dag...



... innan jullovet börjar =D tar jullov imorgon klockan 19.15. känns så JVL skönt att de börjar nuu, för jag är ganska så trött på skolan. har iallafall haft min sista skoldag idag. och imorgon är det bara städning och innebandy mot lärarna. innebandyn kommer gå åt hvete för att jag inte kan spela x)

menmen på jullovet/mellandagarna blir det LULEÅ med Johanna från den 27 till den 29 december :D känns så skönt att jag kommer bort ett tag här ifrån men ändå vill jag inte de då en grej händer här hemma som jag inte vill att de ska hända :(:)

men de ska nog gå bra och sen ska jag nog försöka hitta nå fina kläder till nyår och de. känner att jag hade vela ha nån snygg typ jeans klänning eller nåt, men vi får se hur de blir med de ;P
jag och Johanna ska iaf åka buss in från sunderbyn till luleå, hhahah de kommer gå så bra alltså ;p


men nu får ni ha en bra jul, om jag inte skriver senare, och så hörs vi sen :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0