hehehe :D

Stava ditt namn utan några E:
Ida

Har du ont någonstans just nu?
JAAA !

Vad är ditt favoritnummer?
typ 5 och 27

Favoritfärg/färger?
blå :)


Vad lyssnar du på just nu
fireflies - owl city ,,,,,,typ världens bäste låt :D

Är du nöjd med ditt liv just nu?
jo :)

Vart önskar du att du var nu?
på något underbart och varmt ställe..

Vad borde du göra just nu?
skriva på min rapport :'(


Kan du nå dina fötter med raka ben?
nepp

Kan du skruva tungan?
jo :P

Har du någonsin velat bli läkare?
jag vill bli det :)

Vad drack du senast?
oboy :)

Vem pratade du senast telefon med?
mamma

Vem sms:ade dig senast, och vad stod det?
camilla andersson <3- okej <3

Har du några tatueringar? isf vart?
nej

Har du rakt eller lockigt hår?
lockigt :D

Är du glad?
jo :)

Är du piercad någonstans? isf vart?
öronen

Vad har du för planer för ikväll?
plugga

Hatar du folk som ljuger?
typ, de beror på

Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" tjejer/killar?
mjuka typ, fast de beror ju på..

Föredrar du blonda killar/tjejer eller brunhåriga?
haha brunhåriga oftast typ, eller de beror ju på

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
JA

Har du nånsin kysst två personer på samma kväll?
nepp

Har du någonsin varit helt förkrossad?
ne 

Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
ne

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
bra typ

Tycker du om ditt liv?
oftast

Vad tycker du mest om i ditt utseende?
ögonen typ

Förlåter du eller glömmer du?
beror på eller typ förlåter

Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
tjejer

Har du någonsin masserat någon?
jo

Vad är du rädd för?
bli lämnad själv !

Har någon försvunnit ur ditt liv?
aa typ

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
mm

Önskar du att du var kändis?
nejnej

Önskar du att du var en av motsatt kön?
nepp

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
ibland

När grät du senast?
typ ett tag sen 

Har du varit jättenära döden?
jo när jag va liten

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha den här grejen är ju skitkul tycker jag men är det ok om jag kopierar den till min blogg fast jag kommer att fylla i min aegna saker

2010-01-28 @ 15:47:05
URL: http://lillasportbruden.blogg.se/
Postat av: Josefin

o du säger att jag ä dålig på att uppdatera

2010-02-01 @ 17:21:13
URL: http://lillasportbruden.blogg.se/
Postat av: I D A :)

sv. okej :D allt bra med dig idag? :D

2010-02-02 @ 19:34:43
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0