GOMORRON :D

ska berätta om igår :)

farfar kom å hämtade mig vid 12, sen for vi å hämtade upp eva å marie som hade hoppat av vid willys :p sen for vi till liseberg, när vi kom dit vär det VÄRLDENS kö... menmne, sen gick vi in å köpte åkpass :) sen gick jag på marie (som jag åkte med hela dan) å åkte hang hai, stod i kö typ 40 min ;) sen när den var slut gick vi till jukebox å stod i kö typ 30 min där ;p åkte den sen gick vi till balder :D stod i kö typ 50 min x) kom fram å åkte längst fram ;) de är fan skönast å åka där :) sen gick vi å åt :) kommer inte ihåg va stället hette ;p när vi hade ätit klar gick vi till kålleraro å åkte den ;) stod i kö typ 30 min , sen så har dom gjort så att alla blir blöta så de va lite skojjit ;) sen gick vi till kanonen, kö i 45 min åkte längs bak, ganska härligt faktiskt ;) världens sug i magen ;p sen gick vi upp till "övre delen" av liseberg åkte höjdskräcken ;D fyyfaaan va läskigt :s trodde jag skulle dö när den var högst upp å när den väl for ner så fick jag en shock så att jag fatta först när vi var halvvägs ner att den for ner xD sen gick vi ner till farfar å eva å köpte glass xD sen när vi hade ätit upp sen gick vi upp till "övre delen" och åkte uppswinget ;) 30mins kö där oxå ;p hade bara åkt på en sida förut ;) men nu åkte vi på den andra den där man sitter utåt parken på ;) f**ta va läskigt de var, kändes som att man skulle kastas ut över parken ;/ hehehe ;) gick sen ner å åkte lisebergsbvanan ;) kö i 50 min där ;) hahahaahah, sen åkte vi längs fram där oxå :p sen sprang vi å åkte jukebox igen :) fast nu fick man inte hålla i sej ;p de blir mycket roligar när man gör sånna grejjer,hehe ;) gick till farfar å eva, sa att vi vela åka ett sista åk ;) de blev balder :D älskar den :)  kö i 45 min nu bara ;) åkte längst fram igen ;) nu skulle vi hålla uppe händerna hela tiden å de gjorde vi :) kortet fart faan bäst ;) hehe, sen gick vi å hämtade bilen :) for på McDonalds å åt ;p heheh, sen for jag hem, eller jag dom skjutsade hem mig ;) sen satt jag på datan ett tag sen gick ja å sov ;)

det var typ hela min dag :) jag hade skiiiiiit kul! 8D menm nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag klä på mig ;) ni får ha de så bra och smsa om ni vill------ 0706068352 :)
hejdå :)

uppswinget, vi satt på den sidan som är uppåt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0