heeeeeej

idag har ja varit på stan ;) var där i lite mer än en timme å jag slösade upp 1416 kronor ;) skönt att få köpa de jag vill utan att mamma säger nå ;) heheh, kan skriva va jag köpt för ja orkar inte fota allt ;)

en väska,
jeanstights,
2 linnen,
en kofta,
2 bhar,
ett midjebälte,
en ansiktsrengöring,
lite örhängen p skit,
åsså pesenter till mina små söta hemma i gve :)

de va allt tro jag :D nu har jag fårr träffa min farfar ;) fast ja ska me han, eva å marie på liseberg imån 8) då betalar han oxå :) hihi, tycker han e snäll som betalar immat jag e ganska pank nu :(  buhu ;( sen hade jag behövt gå å plocka mina ögonbryn sen :D de kostar bara 80 spänn här xP
hehehe, men har typ fått en massa choklad som jag ska äta upp de nu ;)
men nu ska jag vara social me petra gumman i telefon <3
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0