hejeheeehejhejeje

länge sen ja skrev men har haft ganske mycket å göra sen jag kom hem från täredö =)


om lite mindre än 24 timmar så är jag i göteborg :D hojj, vad jag längtar :):):):):):):):):):):)
måste verkligen packa in i min resväska men de kommer gå halv bra för att jag har ont i armen efter att jag tog gardasil sprutan igåt kväll ;p kommer komma upp nåt inlägg när jag är i göteborg men inte så ofta :) mer uppdatering på facebook, lägg till mig som vän: Ida Åsén @ FB nu ska jag gå å äta sen ska jag packa om jag nu hittar en väska jag kan ha med  annars får pappa hämta en från jobbet men tror ändå att jag ska ta mig bag ;)



gardasil sprutan ;)



hejdå :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0