min dag i en VÄÄÄLDIGT kort version ;)

dagen började me att jag fick ett litet damputbrott på min lillasyster,helt vanligt
sen så vid 4 kom mamma hem då frågade jag om jag fick följa jåhänna till tärendö från ons-sön, duktig som ag e fick jag de :D
sen for ja me bussen till mampa och lika snabbt ar vi tillbaka :p
sen gick vi på stan me emme och PETFAG :D:D:DxD hahahah petra,,, sen så for johanna hem och vi var kvar på stan
sen så  var de nå töntiga små fjortisar som kastade smällt glass på oss :O HUR JÄVLA OMOGET ÄR INTE DE :O:O:O:O:O:O:O:O:O::O:
sen gick jag hem typ vid 10 :)
nu ska jag städa mitt ruuuum och sen typ sova nån gång på morron :p

hejjdå små roooompor ;)<3

ni får en söt lien bild på mig från idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0