natt

hejhej :)
nu är jag har igen ;)
har börjat få upp intresset för att blogga nu när min blogg är fin :)
idag har jag då typ första varit på marknaden me j, johanna, emelie och petra :)
gick me dim hela tiden sen for emelie petra och johanna hem :(
då gick jag hem och va me min lillasyster
vi gick på pressbyrån och köpte glass :)
sen åt vi middag ;)
sen vid halv åtta var vi me varandra igen efter att dom kommit från malmberget :)
då hängde vi på stan den 22.15 tog vi bussen till mampa där petra och johanan böt kläder och sen GICK vi tillbaka :p
sen satt vi bara vid folketshus och nu vi ett tog dom två små tjejerna bussen hem :)
nu ska jag dimpa ner i min underbara säng ;)

godnatt och vi hörs imån ;)<33

slänger in en bild på en ängel (från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0