tjosan

nu sitter jag här i mon underbart mjuka säng ;)
har typ ätit frukost nyss :) VÅFFLOR :D
nu väntar man på jåhänna som är påväg hoit snart antagligen, fast hon skykke typ till in mommo först :( men de e bra de för då har jag mer tid att fixa mig på ;) har kommit på en sak, JAG FÅR MYGGBETT PÅ VÄRLDENS KONSTIGASTE STÄLLEN xD i går fick jag ett på halsen och har typ bara på insidan av foten :o
om två veckor sitter jag antagligen i en lägenhet i GÖTEBORG och tar det lungt i sommarvärmen :D
längtar som ett psyk dit :D:D:D:D göteborg är nog den bästa staden i hela sverige :)
känner mig gansk så hemma där borta :) så lördag den 17 juli kl. 7:20 sitter jag på ett flyg mot göteborg och kommer fram 12:25 efter byte av flyg på arlanda :)
ska då vara i göteborg ca 2 veckor :D
sen far jag antingen me bil, tåg eller flyg till lule/sunderbyn där jag ska spendera helgen 6-8 aug med min jåhänna och petfag (?) :)
vi vet annu inte hur jag kommer till lule men de gör jag på nå sätt :p
men nu ska jag fixa mig sen ska jag en sväng på stan innan jåhänna kommer :)
eller så tar jag stan när hon kommit ;)

hejsvejs ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0