nett ;p

hejheh, detta är ett tidställt inlägg ;p

när detta kommer ut ligger jag säkert och sover ;)
idag har ag inte jort så mycket, var i skolan sen typ efter 11 for vi på en föreställning, PAJALA-TATAWIN, hahahahah den sög xD sen for matilda och company (som matilda skulle säga) på stan och fotade en massa WORLD CUP saker, sen tog vi en massa andra svammelbilder. sen gick vi till Matildas pappa och sa att vi fotat de, eller de va matilda som sa de :)

sen bjöd hennes pappa oss på fika:) tack matildas pappa! :) sen for matilda, josse å petra hem å ag knatade te tandis ;p plastade mina baktänder och sen hämtade pappa mig så jah kom hem :) efter de har jag inte gjort så mke, rättare sagt har int gjort någonting, bara suttit på datan ;p

menmen nu får ni ha de bra tills jag skriver igen :)
hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Emlanlu

Tack så mycket :)

Jag bor i kalla Norrland, i lilla Skellefteå :)

Dudå?

2010-11-12 @ 14:08:17
URL: http://emlanlu.blogg.se/
Postat av: Emlanlu

jasså du :) Vad kul att höra sådant :)



Trivs du i Skellefteå då? :)

Kram

2010-11-12 @ 15:25:25
URL: http://emlanlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0